Mysigt resturangbesök

Hemma efter en supermysig kväll på Primo med tjejerna ♥ God mat, gott vin och massa massa prat. Man borde gå ut och äta varje löning, så mysigt! Och då har ju alla pengar  Verkligen värt 200 kr typ! 
 
Det har varit en lång dag på jobbet idag. Varför går ena dagen så sjukt fort, och sen nästa där man jobbar precis samma tid såååå långsamt? Jaja, nu är jag ledig imorgon iaf och på torsdag ska jag ut till Lidingö och bygga monter inför Lidingöloppet i helgen. Ska bli superkul! Så känns lite som "långledigt" då jag inte ska till butiken på 2 dagar. Lite skönt faktiskt  Alltid kul att åka iväg och jobba!
 
Är så himla trött som vanligt på kvällarna så lär ju somna snart. Börjar alltid halvkolla lite på Breaking News, men sen efter ett tag är det plötsligt The Big Bang Theory på teven.. Det är då jag insett att jag somnat och dags att stänga ner. Haha.
 
Ser så himla trött ut nu så blir en sån här. Puss och godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0