Onsdag

Sitter på golvet framför den tända brasan här hemma. Har varit ute och flängt hela dagen, så jag sitter ganska bra här nu. Dock får jag inte stanna länge för om 75 minuter blir det skivstång och spinning på Friskis. Ska gå med Amanda och Malin så det ska bli kul, men vi får se hur kul mina muskler kommer tycka att det är. Var på gymmet imorse (eller okej vid lunch) och körde på ganska tungt. Min kropp skakade efter sen i omklädningsrummet. Men då känns det bra, visst gör det? Efter gymmet åkte jag iväg till Hööks i Kungens Kurva och köpte ett nytt vintertäcke till Samba innan jag hoppade på bussen tillbaka och åkte hem. Det var väl min dag, och skoja inte om jag kommer sova gott inatt sen. Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0