1 h och 45 min..

.. träning avklarad. Och känslan nu är helt underbar! Började med skivstång tillsammans med Amanda. Tror vi kanske körde lite för tunga vikter för tusan va tungt det var på axelövningarna! Var tvungen att vila nån rep på vissa övningar för att ens orka lyfta stången över huvudet, men det är nice, hehe. Tungt ska det vara! Visst att det var mycket i vikt, men kan också bero på att jag inte kört styrka på en och en halv månad. Skönt att vara igång nu i alla fall.
Efter skivstången var det spinning som gällde. Dock lämnade Mandis mig för plugget där, men det gick bra ändå. Tog ut mig extra bara för att gottgöra det jag inte orkade på skivstången. Så nu, 1 h och 45 min senare, skulle det sitta fint med nån proteindrink mixad med hallon.. Sjukt gott! Fast jag har ingen hemma så så kul ska vi inte ha det. Har gjort en beställning från proteinbutiken så borde få hem någon gång nu i veckan. Men det är nu, efter det här passet, som det skulle sitta så grymt fint. Shit vilka problem man har alltså. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0