Bloody sunday

Skit säger jag bara. Ni ska inte behöva höra om varför, det är på tok för många saker. Jag är så jäkla bra på att ignorera saker som irriterar mig, gör mig arg, ledsen osv. Det spelar liksom ingen roll och är inte värt det helt enkelt att gå och grubbla på etc. Ibland blir jag irriterad på att jag alltid ska se så överdrivet positiv på allt hela tiden för sen när allt kommer ikapp efter ett tag, när jag samlat på mig massa saker, blir allt bara för mycket. Då känns det som alla småsaker blir en stor klump. Så känns det nu, och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Ärligt talas känns det som att jag behöver min mamma. Låter som att jag är 12 men jag behöver inte ens berätta något för henne, bara få en kram och sen känns allt så mycket bättre.


Hej humörsvängning för nu byter jag riktning helt. Idag har det varit jobb 11-17 vilket gått bra. Efter det promenerade jag till Heron City och mötte upp mormor för bio. Min födelsedagspresent till henne. Vi såg I rymden finns inga känslor (ett århundrande efter alla andra), men gud vilken söt film! Verkligen bästa på länge :)
Körde bil hem därifrån efter det. Börjar känna mig riktigt bra nu, eller bättre kanske man ska säga. Haha, ska väl inte vara alltför självsäker, då kommer allt bara gå dåligt sen. Men det gick bra i alla fall! Mormors kommentar när vi var framme var "Jag var ju inte rädd en enda gång!". Haha, det känns ju bra det i alla fall!
Har precis varit ute på en kort men snabb joggingrunda, behövde springa av mig lite. Så nu har jag sprungit av mig allt negativt och samlat på mig massa nya krafter och ny ork. Fast just idag har jag bara krafter till att hoppa in i en dusch och sen bums ner i sängen och kolla på Vänner. Men imorgon, då blir det andra bullar! Dröm sött!

(Där kom föresten boken som aldrig blev av igår) ;)

Kommentarer
Postat av: reba

<3

2010-11-15 @ 20:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0