Brownie igen

.
Igår följde jag med mamma till frisören med tanken på att vi skulle åka och shoppa efter. Dock blev det andra planer. Medan mamma satt där med slingorna i håret frågade jag om hon som fixade mammas hår inte hade tid att fixa mitt också, och det hade hon! Så det blev klippning och färgning, så nu är jag brun igen! Haha :)
Idag har det varit jobb på Intersport 12-20. Åkte hem efter det, åt middag och chillade lite tills maten smält och då stack jag ut på en liten joggingrunda. Blev bara 30 minuter men det kändes lagom med tanke på kylan ute plus att klockan var halv tio-tio nånting tror jag. Nu efter känns det skönt även fast det inte blev värsta passet. Känner mig lite matt i kroppen, men det beror nog mest på gymmet igår. Nu blir det chill innan jag sussar. Ciao på er! ♥

Kommentarer
Postat av: rebecca

åh finis <3

2010-12-02 @ 10:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0