Första advent

Skoja inte om att jag är trött. Jobb på Inter hela helgen och eftersom det varit löning har det ju varit stört mycket folk! Igårkväll var jag med Amanda. Hon har också jobbat helg så vi har tagit det lugnt tillsammans medan alla andra varit ute och röjt, haha. Idag efter jobbet åkte jag och träffade Rebecca, väldigt trevligt (som vanligt ♥). Mötte upp henne på hennes jobb då hon slutade en timma senare än mig. Nu är jag i alla fall hemma och har ätit upp resterna av Ben & Jerrys glassen jag och Amanda köpte igår. Kan ju inte vara nyttig hela tiden. Och det här har verkligen inte varit en sådan dag.
Nya krafter imorgon. Sov gott på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0