Paket

Aj satan vilken träningsvärk jag har i rumpan och låren, det var det första jag tänkte på när jag vaknade imorse. Även lite i armarna, men det är ingenting jämfört med de andra delarna av kroppen!
Dagen idag började med en promenad med Lova, sedan var det städning som gällde här hemma. Under städningen fick jag ett sms från posten om att jag hade ett paket att hämta ut, så när jag var klar tog jag och cyklade dit. Det var proteinet som kommit, så nu har jag precis ätit lunch; rostade mackor och en proteinshake (var ju tvungen att smaka, hehe).
Vid 16 blir det att köra till stallet med pappa. Mamma hinner nämligen inte dit idag då hon ska göra något annat. Efter stallet åker jag in till stan för att äta middag någonstans med Sandra. Ciao på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0