Vitamin boost

Morötter, äpplen och ett glas C-vitamin med hallonsmak står redo här på bordet. Nu blir det mys i soffan framför PH (jag vet, värsta nörden) innan jag somnar. För tror att jag kommer göra det tidigt idag, trots att jag inte började jobba förens klockan tolv. Var så taggad på att dra till gymmet imorse innan. Hade tom packat en väska med rena kläder, handduk och allting för att kunna dra direkt därifrån till jobbet. Men väl imorse kändes sängen så grymt skön, plus att jag haft lite ont i halsen under natten, så jag ställde om klockan. Blir så sur på mig själv när jag gör så! Imorgon blir det i alla fall träning, antingen gym eller skivstång. Vi får se. Sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0