En gång stalltjej, alltid stalltjej.


Eftersom mamma är i London fick jag ta hand om Samba idag, eller det jag skulle göra var att åka till stallet och mocka, fixa kvälls- och morgonmat samt pyssla om älsklingen lite. Fick skjuts ut av pappa, men hem fick han skjuts av mig. Hela vägen hem, mohah!


Sån härlig känsla att vara i stallet. Direkt när jag gick in i boxen där hon stod och plockade bland några höstrån kände jag mig helt lugn liksom. Stallivet är verkligen bra för själen känns det som, och hur nyttigt som helst för kroppen också! Vill ha körkort nu så jag kan börja åka ut dit ibland när jag känner för det. Det är nämligen omöjligt att ta sig dit kommunalt.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

sötbild :D



svar. taaaaccckkk! :D hahah nääää, eller okej om du vill det så ;) jag vill helst bo själv ett tag och sen flytta ihop med pojkvän, köpa hus, villa, volvo och sådär du vet ;) haha nej nu skojar jag! inte så fort men aaa, iaf så :P

2010-10-02 @ 14:19:00
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/
Postat av: Mimmi

svar. aaa, juste men hunden var i "och sådär du vet" ;)

2010-10-02 @ 16:40:11
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0