Godmorgon!

Jag dör, frukost är så grymt mycket godare efter träning! Klockan 07:30 ringde mitt alarm, då var det inte så roligt att gå upp, men jag gick upp för att fylla på med lite energi. Hade tänkt testa att göra äggröra eftersom det är så proteinrikt, men när jag står där med huvudet i kylen har vi inte ens några ägg. Kanske var lika bra, hatar verkligen ägg, haha. Men jag ska ge det en chans när vi har ägg hemma nästa gång! Önskar att jag gillade typ gröt också, som är så äckligt nyttigt, men tyvärr..
Gick tillbaka till min varma säng och åt lite keso framför teven istället och en timma senare, dvs 08:30, mötte jag Julia här utanför. Bestämde igår att vi skulle köra ett pass så det blev löpning med intervall träning. Riktigt skönt faktiskt, i alla fall nu efter!
Ska väl återgå till min frukost. Börjar frysa nu dessutom, så snart blir det även en varm dusch! Ciao!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Jag köper ägg idag :0)

2010-10-18 @ 10:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0