Helg!

Jag och Rebecca tog sovmorgon imorse istället för att sticka ut och träna, haha. När alarmet ringde: "Ska vi fortsätta sova istället?" Haha, så vi drog täckena över huvudena igen och somnade om. Så det kan gå.. Dessutom missade vi inte bara ett, utan två tåg när tösen skulle åka hem senare.
Idag vet jag inte vad vi hållt på med alltså..
Båda började i alla fall jobba klockan 14 så det var ju ganska perfekt. Jag slutade 21:15 och har nu duschat och ätit middag. Hela den här dagen har varit helt störd, jag vet fortfarande inte vad jag håller på med så jag ska försöka däcka nu så jag vaknar upp med en fungerande hjärna imorgon då mer jobb väntar. Puss hej!

Kommentarer
Postat av: R

Sv: Jag tycker absolut att du ska se Remember Me, den är ändå värd att se.



Jättefin blogg du hade och jag gillar verkligen din header, inspirerande!

Allt bra med dig?



Kram

2010-10-08 @ 23:25:33
URL: http://thenightslight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0