Helt död

Var så sjuuuukt taggad på spinningen och ville göra mitt bästa vilker resulterade i mycket svett, haha. Vi satt längst fram också och då har man alla andra bakom sig som ser en kämpa på, och då måste man ju köra järnet! Plus att det var en sjukt snygg kille som körde samma pass någonstans där bak i salen, ännu en till anledning till att göra sitt allra bästa och lite till? ;) Haha, nej men inte ofta killar i min ålder kör spinning kan man ju säga. Vanligast är det väl med medelålders män och kvinnor och lite tjejer i min ålder?

Har hållt igång precis hela dagen idag, vilket känns, mest i benen. Ligger utslagen på min säng nu och hade hoppats på att jag skulle slippa resa på mig något mer idag, men nu ser jag att Jesper inte släckte lampan i hallen efter sig när han var här nere.
Åh vad han är jobbiiiiiiiiig!!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Jo nog sant det du säger, bara att vänta inte leta, det kommer när det kommer :). så jag ska försöka inte tänka på det så mycket. hade bara mycket tankar om det idag.

ha det fint!

2010-10-06 @ 22:19:50
URL: http://matildawiberg.blogg.se/
Postat av: michaela.

Haha tur att inte jag följde med då, man vill ju inte värka sämst liksom men jag hade fan inte pallat :P

2010-10-09 @ 01:35:48
URL: http://mimichiki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0