Nike + GPS

Laddade ner en ny applikation igår till min iPhone, Nike + Gps som jag testade idag. Sprang bara en halvtimma eftersom jag skulle träffa Lina och Essi efter (jättekul att träffa er sötnosar). Man ställer i alla fall in först lite bas information såsom längd, vikt och kön etc. Sedan kan man välja om man vill springa på tid, på ett visst antal km/mil eller om man bara vill springa så mäter den tid och sträcka. Det sista alternativet körde jag på idag, bara för att testa liksom. När jag sprungit en kilometer dämpas musiken i lurarna och en röst berättar hur långt jag sprungit samt på vilken tid. Efter två kilometer händer samma sak igen, och då berättar den hur lång tid det tog att springa den andra kilometern och så håller det på kilometer efter kilometer. Jättebra ju, då vet man om man börjar tappa fart eller om man ökar på. Väl hemma igen fick man ett peppande litet meddelande och man kunde även se på en karta vart man sprungit. Tummen upp till Nike + GPS! :)
.
Min lilla runda idag :)

Kommentarer
Postat av: R

Sv: Det var ett kundtjänstjobb, inte det absolut roligaste, men det var trevlig miljö och så. Dessvärre så fick jag inte jobbet, men jag söker vidare och hoppas på att någon nappar snart!



Tack för dina peppande ord, jodå jag ska nog börja powerwalka, men jag gillar känslan efter gymmet. Att vara helt trött och seg ;) annars känns det inte som att man har gjort så mycket.

Kram

2010-10-25 @ 16:25:43
URL: http://thenightslight.blogg.se/
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

sv; nu är den nya designen uppe !:D

2010-10-25 @ 19:03:08
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0