Regn, rusk och vila

Känner mig helt mör i kroppen efter gårdagen så idag blir det ingen träning alls. Det och för att jag inte ens hinner träna idag. Kom hem för bara en stund sedan, har varit i stan med Mimmi och fikat, ätit lunch och shoppat lite. Ska bara ligga här utslagen på sängen och känna att jag lever en liten stund, för det är ungefär så det känns, har till och med träningsvärk i ryggen. När jag är klar med det ska jag fixa mig i ordning för klockan 19:00 ska jag vara på Primo i Huddinge och äta middag med några från jobbet. Ska bli trevligt! Första gången jag är med på något utanför butiken. Personalfesterna har jag t ex inte varit på då jag inte varit 18 förut.
Sen så kommer fina Rebecca med tåget klockan 21:32, då blir det nog film här hemma. Hon sover även här så vi kan träna imorgon bitti innan vi börjar jobba. Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Tack så mycket! :D

Din är också fin :)

2010-10-08 @ 15:47:17
URL: http://HTTP://FRIDASJOBLOM.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0