Slut

Tjossan hejsan! Tung powerwalk imorse kan jag erkänna, benen kändes som bly ungefär, men tre varv lyckades vi med i alla fall.
Följde med mamma till stallet och jag körde, hör och häpna, både dit OCH hem! Visst, mamma var ju en aning nervös i början. Först ville hon inte ens låta mig köra för "hon visste inte vilken nivå jag låg på". Men riktigt imponerad var hon sen, så jag är glad!


Medan mamma skötte om Samba och red så tog jag en joggingrunda ute i skogen. Superfint väder så det var jättehärligt! Speciellt för man sprang längs med en sjö. Började med att springa 20 min, hamnade ända borta i Gladö (!) så då kände jag att jag var tvungen att vända. Tog ju inte så lång tid så jag körde intervaller där jag flög fram över stockar och stenar, haha måste ha sett roligt ut. Och tillslut även lite styrka innan jag joggade ner igen. Skogen är ju ett superbra ställe för träning! Gjorde armhävningar på en stock, satt i 90 grader mot ett träd, och sen körde jag bara vanliga utfall och benböj på grusvägarna osv. Blev riktigt slut där vid intervallerna. Skulle vara sjukt kul att träna där och köra järnet med någon kompis, så någon frivillig som vill följa med nästa gång så är det bara att höra av sig! ;)

Kommentarer
Postat av: FCKINGCRAZY

Gör som jag, stöd rosa bandet!



Gå in på min blogg och kolla hur :)

2010-10-04 @ 21:00:58
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

sv; jaha okej vad roligt hahha :D

2010-10-05 @ 06:50:48
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0