Vad händer?

Ja, vad händer ikväll egentligen?? Har varit helt inställd på en skön hemma kväll ikväll, helt slut! Imorgon har jag jobbat 30 timmar på fyra dagar, men det är ju så ofta jag inte jobbar om man jämför med alla andra, så nu körde jag all in sista delen av veckan. Började 7:50 imorse och egentligen är det ju inga problem med att börja så tidigt, sålänge man inte är ute kvällen innan, haha. Ganska mysigt att gå upp medan det fortfarande är mörkt. Älskar att sitta i köket och äta frukost när det fortfarande är mörkt och snön eller regnet faller ner utanför fönstret och resten av familjen inte vaknat än. Så lugnt och skönt på något sätt.
Men som sagt, vad händer ikväll? Har varit hemma i en och en halv timma och har redan tröttnat på min sk hemmakväll. Så det blir nog att hitta på något trots allt :)

Kommentarer
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

sv; haah tack så mkt :)

jag kan redan men behövde hjälp med en text bara :)

2010-10-23 @ 21:10:46
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0