Grymt!

Grym dag idag, jobb 11-17. Hann dock inte göra något av det jag ville, vilket var att fokusera på att bygga utelivsavdelningen, utan det blev kassan största delen av dagen. Direkt efter jobbet tog jag bilen ut till stallet och red ut en sväng och sedan en stund på ridbanan i kvällsolen, riktigt härligt!
Väl hemma hoppade jag i träningskläderna och joggingskorna och stack ut på en joggingrunda. Hade tänkt köra en mil ganska lugnt eftersom jag inte är igång helt efter mitt lilla uppehåll känns det som, men det blev 7 km löpning och sedan intervaller på fotbollsplanen här utanför. Avslutade med armstyrka i lekparken, haha måste sett kul ut. Känns bra nu i alla fall, svettigt var det, mys!

Har precis hällt i mig ett stort glas vatten, väl behövligt, och en proteindrink med hallon, gott! Nu blir det dusch och sedan förmodligen sängen. Har inte sovit många timmar i helgen, så ska bli grymt skönt. Imorgon ska alla butikskommunikatörer till Intersport i Huddinge för att bygga upp butiken, den har nämligen renoverats. Ska bli så sjukt kul faktiskt! Godnatt på er! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0