Klättrar på väggar.

Finns det något värre än att inte FÅ göra någonting? Alltså att man verkligen inte får? Så rastlös så det inte är sant de senaste dagarna. Men som sagt, har inte fått göra någonting. Och då menar jag träna såklart. För annars har jag faktiskt gjort saker, jag vet fy skäms, men är verkligen sämst på att vila. Går liksom inte. Har varit i stallet varje dag sedan jag blev sjuk, men det har varit för mamma och pappa har varit på landet så har varit tvungen även om jag inte haft orken till det. Idag är första dagen jag är ledig därifrån nu igen, och jag känner mig faktiskt piggare så imorgon blir det jobb! Nästa gång jag är ledig är nästa torsdag. Känns ju.. lite jobbigare att tänka på. Men aja, nu har jag sjukanmält mig tre dagar så bara back to business.

Dessutom längtar jag ihjäl mig efter sol och värme. Vill bli solbränd, men drömma kan man väl alltid. Har tom tänkt på vad jag vill packa ner till Asien de här dagarna när jag inte haft mycket alls i huvudet. Och herregud, det är ju tretusenmiljoner år kvar. Bokstavligt.



Hittade massa gamla bilder. Vet inte om jag vill bli blond igen också.. Haha, kan aldrig bestämma mig.

Har i alla fall bestämt mig för att följa med på Pole fitness träningen idag, men kommer ta det galet lugnt. Och då menar jag verkligen gaaaaalet lugnt, mest titta på. Fast så vet vi ju att det inte kommer bli. Puss och hej!

Blir galen, men det blir att stanna hemma. Måste verkligen lära mig att vila, får ta igen det passet någon gång nästa vecka..

Kommentarer
Postat av: Engla

Jag måste säga att jag verkligen diggar din blogg. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-05-08 @ 15:22:45
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0