Ledig helg!!

Jobb 11-17 idag istället för 12-20 eftersom det är som en söndag, inte helt fel! Direkt efter jobbet åkte jag ut till stallet eftersom la familia är borta på landet i helgen. Dock pajade ju våran bil häromdagen så har farmor och farfars nya bil som är helt underbar att köra.
Fixade i stallet och tog in Samba från hagen. Red ut en sväng i skogen tillsammans med en annan tjej i stallet, kul! Efter det avslutade jag med lite ridning på banan. Var flera månader sedan jag red så var tvungen att galoppera lite bara för att få känna känslan. Underbart, gud vad jag saknar det där egentligen. Men tiden finns inte till. Kanske rider imorgon också om jag hinner, eller så sticker jag till Friskis och tränar. We'll see.
Nu är jag hemma helt ensam, på en fredagskväll. Inte okej någonstans. Fast nu kommer Emma över och håller mig sällskap, mys. :) Puss hej! ♥

/Den rätta Mikaela

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tycker att du har en asgrym sida! Har du ork så slå även ett öga på min :).

2011-05-07 @ 02:02:21
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0