Silky smooth ;)

Uppdatering här i min ensamhet. Familjen drog till landet i morse så jag är ensam hemma i helgen. Ganska skönt faktiskt :) Ledig dag idag dessutom vilket har varit grymt, grymt, grymt! Vaknade vid 10 tiden och gick upp strax där efter. Satte mig ute i solen och solade en timma innan jag fixade mig och åkte in till stan för att möta Karin. Det blev shopping och lunch, mys! På hemvägen mötte jag Malin och hennes pojkvän och bestämde mig för att följa med dom på spinning 16:30 så det var bara hem och byta om innan jag stack iväg igen.
Så skönt å träna, har inte varit på Friskis på två veckor nu pga att jag varit sjuk. Det suger ju. Var ute och sprang en halv mil i måndags, men mer än så har jag inte tränat under de här två veckorna. Och den halvmilen var ärligt talat ganska trög, kände att jag varit sjuk. Usch, hatar att starta igång igen efter uppehåll.
Efter spinningen idag iaf blev det att köpa hämtmat som jag käkade nu under ett långt telefonsamtal med Helena, alltid lika trevligt! Har hunnit med skype med min lilla spanjorska idag också ♥

Och nu kom Michaela här och avbryter allt det roliga, heeeeeeej alla! Som alla vet är jag Michaela Nr.1 och Mikaelas snyggaste bästaste vän! ;D Äntligen har mikaela fattat att hon ska börja spara pengar!! Vi ska ju nämnligen ut och resa i asien med början i januari och vara borta i ca 3 månader är det bestämt. Så nu känns det som att det kommer att bli av och det kommer att bli så AWSOME! Sen att jag bränner 11500:- på att bli silky smooth är en annan sak. HAhah. Nu bjuder mika på röda läckra jordgubbar så tyvärr så går det före tråkigt bloggande ;P
See you MFs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0