110210

Måste ju ha blivit sämst på att blogga, men har bara inte haft orken till det. Men träningen har fungerat hyffsat de senaste veckorna tycker jag, fast det skulle vara skönt om jag hann med några fler pass per vecka. Ibland finns tiden bara inte till med jobb och allt.
I måndags blev det ett gympass med Mischa, gick riktigt bra tycker jag! I tisdags efter jobbet stack jag ut på årets första joggingrunda. Lite skillnad mot löpbandet. Riktigt skönt var det! Klockan var efter 21 när jag stack ut, så hade bara tänkt springa hem till mormor och säga hej, för att sedan springa hem igen. Men när jag väl skulle springa upp på vår parkering så kunde jag inte sluta, utan fortsatte till Stuvsta, vände och sprang hem igen. Var ju så otroligt skönt! Längtar till våren och bar asfalt!
Igårkväll var det skivstång/spinning som stod på schemat tillsammans med Amanda och Mischa. Vi körde på riktigt bra tycker jag, en aning svettiga kan man ju säga att vi var under passet, haha  Man börjar med ett skivstångspass på ca 35 minuter, innan man går upp och kör spinning lika lång tid. Ökade vikterna på benen den här gången en aning, känns bra! Var ett tag sedan jag körde spinning, så det var kul :)

Har redan varit uppe en och en halv timma, körde mamma till jobbet så jag kan ha bilen idag. Tanken var att jag skulle ha åkt direkt till stallet, men skoja inte om att jag var trött när jag vaknade. Så tar stallet i eftermiddag istället. Ska gymma med kusinvitamin idag, skoj! Hon kommer till Huddinge, så kör vi ett pass. Har inte bestämt vad jag ska köra idag, borde egentligen bára köra kondition idag eftersom det blev skivstång igår. Plus att det blir skivstång även imorgon.. Dagens i-landsproblem.. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0