FT80

Ligger helt utslagen på min säng just nu, så grymt skönt! Har varit ute och sprungit i kylan och därefter lunch och en varm dusch, kan inte kännas så mycket bättre just nu! Köpte min efterlängtade pulsklocka för en vecka sedan, och idag var första gången jag använde den. Bättre sent än aldrig? 7 km harvade jag på ute i Källbrinkspåret, kallt för lungorna och ojämnt underlag så tog det generellt sett ganska lugnt, därför gick tiden på hela 50 min totalt (uppvärmning och nedvarvning inräknat). Det var i alla fall riktigt kul att köra med klockan! Höll inte sån koll på vad min puls låg på hela tiden, utan kollade mer på vilka zooner jag låg i. Enligt klockan körde jag på 88% av min maxpuls som mest under passet, och fick även veta att jag legat i högsta zoonen 30 min, zon 2 15 min och lägsta zoonen totalt 5 min. Jag kanske är konstig, men det här var riktigt kul! Nu får pulsklockan bli min bästa vän på träningspassen hädanefter

Är hur som helst i princip ganska nöjd med dagens pass, speciellt om man tänker på vilken grym träningsvärk jag har i rumpan efter skivstången och spinningen igår, haha. Så nu känns det bra :)
Känns som det blir en riktig friluftsdag idag. Började dagen med en långpromenad med hunden, sen hem och ladda om en stund innan jag stack ut och sprang i kylan och skogen. När jag lyckats torka mitt nytvättade hår blir det en ny promenad ner till centrum för att handla lite. Får ta igen det här friluftslivet ikväll i stan med alla mysiga avgaser och gifter tillsammans med Rebecca och Josse ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0