Hälsa för själen

Uppe med tuppen idag känns det som. Har duschat och sitter nu och äter frukost innan jag ska iväg till jobbet, 12-20. Åkte med mamma till jobbet imorse och lämnade henne sedan där. Fortsatte färden ut till stallet där jag fixat nu på morgonen. Så himla skönt där ute, mår verkligen bra när jag är där. Mockade och fixade mat till Samba innan jag gick ut och hälsade på henne i hagen, men sen var det dags att åka hem igen så nu är jag hemma. Anledningen till att jag åkte ut till stallet var för att då slipper mamma göra det när hon slutat jobba, och pappa kan hämta henne från jobbet, så att jag kan ta bilen till mitt jobb. Så skönt! När jag slutar ikväll har jag nämligen väldigt bråttom, ska på avskedsmiddag som börjar klockan sex, så jag åker direkt dit efter jobbet. Filippa åker till Frankrike ett par månader, lyckos henne! Så ikväll är vi ett par stycken hemma hos Malin och har det mys.

Nej, dags att fixa sig så man ser okej ut för kunderna.  Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0