Inte ens förvånad.

Över allt kaos alltså. Imorse blev det att skotta snö och försöka få ut en bil från parkeringen. Efter ett tag funkade det. Ett bra tag, men bättre sent än aldrig? Förhoppningsvis är jag verkligen verkligen verkligen inte i sverige nästa vinter. Det här vädret är ju inte normalt, och det tar emot sjukt mycket att jag måste gå ut med hunden strax. Men men. Börjar jobba kl 15:00 på Intersport, och tack gode gud att jag och pappa gjorde en deal; jag städar och pappa skjutsar mig till jobbet. Var inställd på att få gå till Kurvan, hur lång tid hade inte det tagit? Över en timma, en och en halv? Ingen aning, men brandvägen kan man ju inte gå i alla fall. Eller den kanske är skottad? Aja, skjuts ja tack ♥
Hemvägen blir en annan femma. Taxi? Hoppas bussarna börjat gå igen, annars kan man ju räkna med att jag kommer hem lagom till jag ska börja jobba på Foodmarket imorgon..

Grymt trött. Precis städat klart, men innan dess däckade jag på sängen med musik på högsta volym efter en varm dusch. Inte helt fel. Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0