Konditionssöndag och styrkemåndag

Dagen igår var den första lediga helgdagen jag haft på flera månader, så gissa om jag var glad?! Susana var så otroligt gullig och tog mitt pass, det var verkligen vad jag behövde efter de senaste veckorna, och lördagen som var droppen. Började dagen med en lång sovmorgon, vaknade vid halv ett. Vet att många sover betydligt mycket längre, men jag har inte sovit längre än till 11 på flera månader så det var riktigt skönt!
Tog det lugnt ett tag här hemma, fixade på rummet och så innan jag begav mig till Friskis för att gå på Malins styrka/medelpass. Kom dock dit en timma för tidigt (har fortfarande inte ställt om min klocka till vintertid så får väl skylla mig själv, haha).
Gick i alla fall hem till Mischa så för att våldgästa henne och tvinga med henne på träningen för att hon inte haft sin mobil på. Dock var mitt tjat utan resultat eftersom hon skulle iväg, så jag fick träna ensam. Hade ju Malin där i mitten såklart. Skäms lite för att jag inte gått på hennes pass varken den här terminen eller förra, men jobbar ju söndagar och varannan söndag slutar jag precis när passet börjar, och varannan precis när passet slutar. Därför passade jag på att gå igår när jag äntligen kunde!
Väl hemma efter passet drog jag i princip bara på mig lite bättre kläder och stack ut och sprang, 13.3 km blev det, så jag var sjukt nöjd!

Nu ska jag ut med voven innan Emil kommer och hämtar upp mig och Jesper. Vi ska nämligen gymma, ska bli grymt kul att se hur lillebror gymmar  Mischa möter vi där. Det är ju trots allt vår gymdag.
Resten av dagen innehåller lite olika saker, varav en sak jag är livrädd för känner jag nu. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0