Söndagsmys

Äntligen är jag ledig! Grymt skönt för jag är så sjukt trött nu. Helgen har varit riktigt riktigt bra. På Intersport har det varit full rulle, massa människor så det har funnits att göra om man säger så. Kan ärligt säga att det varit riktigt kul att jobba i helgen, haha.
Slutade 20:00 i fredags, och väl i centrum mötte jag upp Julia för en middag på greken med massa prat. Riktigt mys och lagom med tanke på att jag började 10:00 dagen efter. När jag slutat på lördagen var det hem för att äta middag och fixa mig innan jag och Mischa trotsade den störda kylan och drog in till Söder. Hade skrivit upp oss på ett par gästlistor på olika ställen, men fastnade på samma bar hela kvällen. Det var sjukt kul faktiskt, massa massa mys!
Inte så kul att jobba dagen efter, haha, men eftersom det var så mycket folk hann jag knappt tänka på hur jag mådde, så jag har inte lidit speciellt mycket. Nu låter det som jag var värsta bakis, vilket jag verkligen inte var, haha.
Hem och duscha idag efter jobbet och sedan över till Julia på middag tillsammans med Rebecca. Vi har käkat och myst framför braskaminen med en flaska vin. Såhär borde varje söndag vara. Och så sjukt god mat Julia hade lagat, så duktig!



Nu är jag så stört trött, ska krypa ner och förhoppningsvis däcka med en gång. Sjukt taggad på gym imorgon, har inte tränat på hela den här veckan! Har massa krafter att  göra av med med andra ord, men först en sovmorgon. Känns som det behövs, så puss på er och dröm så sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0