T.

... som i Träningsvärk. Armar, rygg, axlar, rumpa, ben, mage, vader, ja allt. Riktigt lyckat gympass igår med Mischa. Var riktigt nöjd redan igår, men när man känner som jag känner nu känns det.. ännu bättre, haha
Igårkväll blev det mys och middag med Johanna innan jag åkte hem. Var hemma tidigt men jag var så grymt trött så det behövdes. Gick och la mig vid nio och somnade ifrån tv:n, haha. Men så kan det gå! Nu känns det som jag vilat upp mig någorlunda från veckan som varit i alla fall, så idag var det nya tag på Intersport. Började 10:00 och slutade 20:00 så det var ett långt pass, men som inte alls kändes så långt! Har haft en grym dag i Kurvan idag faktiskt! Det kom en sk butikskommunikatör och coach till oss idag för att fixa i butiken. Världens gulligaste var hon, och hon lärde mig massa saker kändes det som så det var grymt kul! Hon tog tag i att fixa junioravdelningen medan jag fixade dam- och herr avdelningen. Har lyckats få ut hästar med nya kläder som stått inne på lagret alltför länge, och fixat och trixat och flyttat om och grejat, så nu börjar det verkligen likna något! Har haft fullt upp hela dagen, och ärligt talat ville jag inte ens sluta när vi stängde vid 20, haha. Så kan det gå! Har varit så mycket att göra så antar att det är därför dagen gått så fort. Men imorgon tar jag nya tag och fortsätter där jag slutade, jobbar 10-17 och ser faktiskt fram emot det. Haha, ibland känner man sig allt konstig. Men tror att jag gillade det så mycket för jag hade så fria händer och tycker det är kul att tänka i färger och linjer etc för att få det så snyggt och inbjudande ut som möjligt. Okej nu ska jag sluta tjata om det, puss och godnatt på er ♥

Har bilder både från gymmet igår och jobbet idag, men tekniken är tyvärr inte på min sida idag.. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0