Lördag

Förra helgen jobbade jag på Intersport, och det var grymt lugnt hela helgen så jag passade på att plugga in pulsklockorna när det inte var folk i kassan. Stod med broschyrer och häften från Polar, Sunto får jag lära mig en annan dag  Ambitöst? Okej, det var inte hela sanningen. Vill nämligen börja pulsträna, har velat ha en pulsklocka hur länge som helst nu, så nu stod jag och kollade vilka funktioner jag vill ha i klockan. Gick igenom alla klockorna flera gånger, så nu hoppas jag att någon kund kommer och frågar om pulsklockor snart
Har i alla fall bestämt mig för att det blir en Polar FT80, så nästa lön tror jag att jag köper den (om inte innan). Pappa har en Polar också så det känns bra :)



Idag har det varit jobb på Foodmarket för min del, 11-16. Skulle varit skönt att sova, blev lite senare och lite mer alkohol än vad jag tänkt mig igårkväll med tanke på hur sjukt trött jag var, haha. Sjukt flummigt på Intersport igårkväll innan stängning också. Skrattade åt precis allting kändes det som. Sjukt lugnt på folk var det också, nästan ingen människa i butiken de sista timmarna. Vi åkte lite skateboard (man måste ju lära sig om man ska kunna sälja bra, eller..?) och provade kepsar med mera, haha. Fanns verkligen ingenting att göra där i slutet, hela butiken var välstädad och ingen kund. Vek om 129 fleecetröjor (hade så tråkigt så jag tom räknade dom, haha) trots att dom var helt okej innan. Förstår ni då hur tråkigt jag hade det? Hemvägen hade jag räknat med skulle ta typ två timmar, bussarna gick oregelbundet så jag och killarna jag stängde med gick ut till busshållplatsen för att vänta och hoppas på att någon buss skulle dyka upp. Lite snöbollskrig mellan dom, och snähögsklättring hanns med innan bussen som tur var dök upp!
Resten av kvällen tillbringades på Olearys i Huddinge med härliga människor. Första gången jag var där, trodde det var värsta gubbhaket men det var sjukt mycket ungdomar och folk man kände igen, kul!
Hemma nu i alla fall. Ikväll kommer Malins familj över på middag här hemma, trevligt trevligt :) Hur bra som helst att ens föräldrar känner kompisarnas föräldrar  Funderar på om jag ska ta en runda på löpbandet innan jag måste duscha och fixa till mig.. Blir nog så :) Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0