Jag har inte sådär jättekul just nu.

Tidig uppstigning imorse i Flen, teoriprovet stod nämligen på schemat. Vi fick skjuts till Eskilstuna där vi skrev, och gud vad skönt att det är klart!!
Efter skulle alla vi stockholmare hem, men tåget var inställt så det blev buss. Gick dock hyffsat fort ändå så det var helt okej. Väl hemma kom jag på att jag inte hade några nycklar såklart. Och jag som hade längtat efter en varm dusch och sedan få däcka i sängen ett tag. Som tur var var pappa snäll och åkte från jobbet för att lämna nycklar. Nu känner jag mig lite piggare, ska snart iväg till gymmet.
Blir så seg av att inte göra någonting, eller inte röra på sig snarare. Det mest ansträngande man gjort i Flen den senaste veckan är att gå till mataffären som ligger tre minuter från huset vi bodde i, haha. Eller några lite längre kvällspromenader blev det ett par kvällar. Men nu blir det ett rejält pass på gymmet, ska bli grymt skönt!

Får med mig Mischa också, så de blir kul! Mitt personliga stöd den här veckan ;) Tack söta du ♥

Hade tänkt att vänta med gymmet till senare, men orkar inte vänta längre så ska nog äta något och dra sen. Puss på er!





Jaa vad ska man säga, jag har inte sådär jättekul just nu. Kanske märks? Haha.




Kommentarer
Postat av: m.

Just call me if you need me, i'll be there <3

2011-01-18 @ 22:59:40
Postat av: Mikaela

2011-01-19 @ 00:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0