KÖRKOOORT!!!

Shit vad skönt! Orkar inte skriva om själva uppkörningen just nu, men grymt var det!! Nu har jag precis kommit hem nästan, hunnit duscha och fixat något att äta. Julia fick bli min allra allra första passagerare och det kändes riktigt tryggt att ha henne i bilen! Körde till gymmet, värsta känslan! Gymmade, och efter fick vi för oss att åka och handla lite, så vi körde till Coop i Stuvsta korset som inte stänger förns vid 22:00. Efter det körde vi vidare hem. Så sjukt lycklig just nu, svävar på moln, haha! Grymt trött nu också så ska sätta mig framför Solsidan säsong 1 som jag lånade av Sandra när jag var hos henne tidigare idag, tillsammans med en tallrik ananas, jordgubbar och lite naturgodis. Känner att jag förtjänar det nu, speciellt eftersom jag inte ätit sötsaker och godis på en månad. Stolt!
.
Tusen tack för alla gratulationer och supersöta sms, blir ju alldeles varm! Här hemma stod blommor och ett grattiskort och väntade nu när jag kom hem, och Julia hade köpt en jättefin vattenflaska från Röhnisch som hon slagit in. Supergulligt! Blir ju perfekt nu när vi tar bilen och sticker och tränar!   Puss på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0