Första..

.. men definitivt inte sista gången jag springer hem från jobbet. Superbra ju! Tog med mig en väska med löparkläder och skor till jobbet imorse, så nu när jag slutade vid 19 bytte jag om, lämnade resten av grejerna på jobbet och sprang hem. Först var jag inställd på att springa bussvägen hem, men sen började jag överväga brandvägen (värsta genvägen). Men när jag väl kom ut och såg hur mörkt det var kände jag verkligen inte för att springa ensam i skogen, så det blev bussvägen i alla fall. Började iof med att gena rakt igenom ett villaområde, tänkte att det ändå var tillräckligt långt hem. Visste inte alls vägen där, men körde bara rakt igenom och hoppades på att jag skulle komma ut vid ett gym som ligger på vägen, men kom ut ännu längre fram så då var det bara att fortsätta köra på. Kom tillsist fram till Snättringeskolan där jag svängde in och sprang de mindre vägarna sista biten hem. Sjukt förvånad över hur kort det faktiskt var! Enligt gps:en i mobilen var det bara strax över 6 km, och jag kom ju hem på ungefär samma tid som bussen skulle tagit. Snabbare till och med. Så tummen upp för att springa hem från jobbet och ha träningen avklarad när man kommer hem sent! Puss och godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0