Grym helg

Förstår inte hur jag orkat jobba varje helg i tretusen evigheter, det här att vara ledig en helg känns helt stört! Min andra lediga helg nu, och imorgon går kontraktet med Foodmarket ut så då har jag bara ett jobb!
Fredagen firades med utgång tillsammans med bästa brudarna, Rebecca, Josse, Mischa och Emilia. Riktigt kul var det! Sov till halv två på lördagen och kände mig helt utvilad när jag vaknade, inte en känsla jag brukar känna. Hade nog sovit ännu längre om jag inte vaknat av att elvispen gick i 180 på våningen över och lät i hela huset. Mamma stod och gjorde våfflor, bästa frukosten haha. Sedan blev det shopping i SKHLM med Emma och Jesper, och sen hem igen för att fixa sig innan jag åkte till Rebecca. Var hos henne ett tag innan vi åkte till Josse och sen till en hemmafest. Har haft så grymt roligt i helgen så jag vet inte vad. Var hemma vid halv 5 imorse så sov ett tag idag också innan det blev lite shopping i Kurvan med pappa och Jesper.
Sedan hem för att byta om och ta bilen till Friskis för att köra 90 minuter ki-box med Emilia. Var sjukt jobbigt, och sjukt kul! Skakar i armarna nu, men det är så det ska va! Bra avslut på en bra helg helt enkelt. Imorgon är det back to reality med ett alarm som ringer 06:00. Ska föresten anmäla mig till Midnattsloppet nu med Malin, taggad! Tjejmilen blir det med jobbet iår också, så nu är det bara börja pressa milen! Puss och godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0