Ny vecka

Helgen har varit bra, ska inte gå in på allting men den har bestått av jobb samtliga dagar, övernattning hos Rebecca och Josse och mys med Mischa med mera. Chill helg alltså.

Dagen idag började med att gå upp när alarmet ringde för att köra världens bästa Rebecca till Södertälje, vänta på henne där och sedan köra hem igen. Vi va grymt stolta över att vi hittade hem igen! Haha.
Väl hemma kastade jag i mig lite lunch innan jag och mamma åkte till IKEA och handlade lite. Skulle inte handla någonting alls, men sen såg jag en schäslong och ett bord jag ville ha, så poff så rök ett par tusen, haha. Jaja, så kan det gå ibland. Johanna kom över när hon slutat jobba och hjälpte mig bygga ihop allting, tack gulliga du!
Det blev middag här hemma innan vi tog bilen ner till centrum och handlade lite innan vi sa hejdå till varandra. Skulle sola sen, men typ alla solarier var trasiga så det var ju kul.. Åkte till Tullinge istället, sjukt mycket fräschare också! Bad Rebecca köpa en ansiktsmask till mig när hon slutat jobba vid halv åtta, så efter solandet åkte jag direkt och plockade upp henne på hennes jobb, hon jobbar ju ändå där borta. Så nu sitter jag här i min nya schäslong (vem kom på det ordet föresten?) med massa frukt att mumsa på. Har precis duschat och tvättat håret, ska göra en ansiktsmask och fixa naglarna framför 2½ men och Ballar av stål som tydligen börjar sen. Ja, bara vara löjligt tjejig ikväll alltså, haha. Puss och godnatt på er!




Slängde ut gamla fåtöljen så såhär ser det ut nu :) Bara soffan som förstör allt nu, funderar på nån fåtölj eller liknande istället för den. Och feta platt teven saknas såklart, blir kanske nästa lön. Vem vet ;) Aja, natti natti ♥

Kommentarer
Postat av: saga

Ska du kasta soffan sen eller sälja den? Kanske vet en som vill har en soffa i så fall (:

2011-03-07 @ 23:20:00
URL: http://photobysoga.blogg.se/
Postat av: saga

Okej :P Min bror, ha har precis flyttat hemifrån, men du kan ju kolla med din pappa så kan jag höra med honom :)

2011-03-08 @ 18:58:42
URL: http://photobysoga.blogg.se/
Postat av: m.

Bort med träbordet och dit med en vit likadan fast fotölj. Men tv'n får du faktiskt vänta med!! Glöm inte att spara oxå mikaela! :P

2011-03-08 @ 23:50:51
Postat av: m.

Eller så flyttar jag in, så har vi allt! <3

2011-03-08 @ 23:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0