Onsdag

Börjar bli trött så hade verkligen sett fram emot två lediga dagar nu, och bara få träna och träffa vännerna. Men det blir jobb imorgon nu ändå, 12-20. Fast det känns okej, får ju sovmorgon vilket känns som det behövs. Dessutom hinner jag inte träna efter jobbet. Eller jo klart jag hinner, men är hemma vid 21 och kommer nog inte orka då, så på så sätt är det bra, för då blir det en vilodag, haha. I måndags blev det gym, tisdags pole fitness och nu blev det löpning hem från jobbet. Har dock haft konstant träningsvärk den här veckan, förmodligen från boxningen i söndags, men det är skönt haha. 
Sprang ju föresten hem från jobbet nu, men den här gången tog jag brandvägen (det var ju ljust när jag slutade 19:00 ♥ så jag vågade ge mig in i skogen), och kors i taket vad nära jag bor jobbet egentligen! Tar ju värsta omvägen med bussen. Enligt gps:en i mobilen var det bara 4,6 km från Intersport hem till mig, hur nära som helst! Ska verkligen börja cykla när det blir varmare, då får man ju lite motion där också ;)

Men imorgon blir det som sagt en vilodag, tror jag. Hehe. Men på fredag har jag bokat in skivstång på Friskis med Julia, längtar! Missade skivstång/spinningpasset igår då jag jobbade. Hade en svacka med träningen för kanske 2 veckor sedan, ni vet när motivationen och orken inte finns där? Känns som den svackan är över nu, och jag är gladare än någonsin! Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0