Söndag.

Jobb fredag, lördag och söndag och har ärligt talat inte gjort så mycket annat. Gick och la mig 20:30 igårkväll (!) och vaknade vid 22:30 av att jag somnat på spikmattan. Aja, så kan det gå! Helt slutkörd kände jag mig i alla fall, så den där sömnen var väl behövlig, även om det är helt stört hur jag kunde somna så tidigt, och på en lördag dessutom!
Bilen till jobbet idag (lycka) vilket gjorde att jag hann hem fort, äta något och boka in mig i sista minuten på spinningpasset på Friskis. Körde järnet där, svetten rann. Mysigt värre! Körde ensam idag, inte lika roligt som att gå med någon.. Men satt bredvid en kille som verkade sjukt taggad, så när han ökade, ökade även jag. Och tvärtom. Bra att ha något som kan trigga upp en när man känner att man inte har några krafter kvar. Tror han blev förvånad över hur jag orkade med, haha. Han verkade vara en sån där riktigt cyklingmänniska så det var kul! Men sjukt jobbigt var det hur som helst!
Hemma och nyduschad och sjuuuukt taggad på säsongen! Imorgon är det jobb 10-19 men ska försöka orka med en lättare joggingrunda efter det. Tisdag jobb 8-17 och efter det sätter Pole Fitness kursen igång kl 19:00. Onsdag har jag bokat in skivstång/spinning efter jobbet. Torsdag, om jag inte jobbar, blir det förmodligen gym, men det är beroende på hur skivstången gick dagen innan. Ååh, taggad taggad taggad. Nu kör vi!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0