Torsdag

Träningsvärk i vaderna från Romme i förrgår tillsammans med Mischa, kusinvitamin Emil och hans kompis Jesper. Jag hade grymt kul, trots att jag inte är någon van åkare. Bäst gick det i mitten av dagen, när jag kommit över rädslan att ramla och innan jag blev så trött i benen att jag inte orkade hålla emot längre. Men kort och gott, grymt kul att testa nya träningsformer!
Nu trotsar jag vadmusklerna och sticker ut på en löprunda. Dock en kortis då jag redan nu håller på att somna, haha. Pulsklockan är på, så nu kör vi!



Är så grymt glad över en sak jag fick veta igår, men inte fattade riktigt vad det innebär förns idag! Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0