Typ sämst på att blogga.

Men aja, vad ska man göra. Tänkte igår på hur lite träning jag egentligen hinner med om man jämför med förut. 5-6 dgr/veckan har förvandlats till ca 2-3 ggr/veckan. Känns inte bra alls då träningen är det som får mig att gå. Räddningen under skoltiden kan man ju lugnt säga att det var.
Men jaja, ska lägga i en ny växel nu och försöka komma in på rätt bana igen. I söndags var jag, Essi, Mischa och Lina och testade Pole Fitness vilket var grymt kul! Så på tisdagar kl 19 är det vad jag kommer hålla på med, taggad! Hade dock blåmärken på smalbenen efter prova på passet efter att ha snurrat runt längs den där stången, haha. Men riktigt bra träning känns det som så det ska bli superkul!
Annars den här veckan har jag hunnit med en löprunda på 8 km. Början gick riktigt bra, men det var så halt ute så gick inte att ta ut sig så mycket. Igår hann jag med ett gympass med Emma, och strax ska jag och Amanda iväg och testa nya passet Intervall/flex på Friskis. Amanda har testat det förut och sa att hon aldrig mer skulle köra det, så tufft var det tydligen, så det ska bli riktigt kul!
Har föresten blivit butikskommuniaktör för vår Intersportbutik, så även om jag inte hinner träna så kan man lugnt säga att jobbet är en träningsform i sig! Springa, bära och klättra etc. Men shit vad kul det är! Har inte ens velat gå hem från jobbet haha. Kommunikatörstjänsten är en deltidstjänst så kommer även ha kvar mina helger som säljare. Åååh taggad!! Men nu ska det svettas, puss på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0