I´m back!!

Här är jag! Vet nästan inte hur en dator (inte data tydligen) fungerar längre ens en gång, men det här ska nog gå bra! Kommer inte ens ihåg när jag bloggade senast. Men nu så! Mycket har hänt sedan sist i alla fall, men ni ska få slippa höra allt   Ska bättra mig nu hade jag tänkt och köra en nystart här med bloggen, fast det gick ju inte så bra förra gången direkt haha.

Sedan förra blogginlägget har jag i alla fall slutat jobba på Intersport, kommer jobba varannan helg senare i höst förmodligen men det tar vi då, och börjat plugga på GIH. Äntligen?! Men med mycket beslutsångest kan jag säga. Dock känns det sjukt bra nu och jag gjorde helt klart rätt val. Har hunnit beta av en vecka av den 3 år långa hälsopedagogutbildningen på Gymnastik- och Idrottshögskolan här i Stockholm. Veckan har innehållt ett par föreläsningar (varav en som var fejk), brännboll, introduktioner hit och dit, information i massor, simträning, gym, tävlingar, pubkväll och massa massa mer! En helt underbar skola är ju en sak som är säker, och massor med härliga människor! Imorgon klockan 8:00 drar vi igång igen! :)

Tror jag avslutar där, lagom mjukstartat haha. Får se om det kommer något inlägg snart igen då!

Puss på er!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0