Godnatt!

Ligger halvt död i sängen. Så sjukt trött nu! Idag var min 7:e jobbdag i rad, men imorgon är jag ÄNTLIGEN ledig! Innan jag började jobba heltid igen (för bara en vecka sen) hade jag ju lediga dagar hela tiden, men då var det bara jobbigt tillslut att vara just ledig. Men åh vad jag uppskattar det nu!

Har varit en fartfylld dag på jobbet med avdelningar som flyttat, planering, nya kläder som ska ut osv. Trött i kroppen från att ha släpat runt på klädhögar, sprungit runt med inredning, mallat väggar, klättrat på stegar och hållt på. Är dessutom minst lika trött i huvudet efter allt tänk om vad som ska vara vart, vad som blir bäst med tanke på de kommande veckornas butiksplanering och vilka kläder som ska hängas hit och dit. Kampanjer som kommer och.. Åh Gud vad skönt det ska bli att sova! Och inget alarm imorgon ska jag ställa. Tog ut mina sista krafter på ett aerobicpass efter jag slängt i mig lite middag hemma. Sov så gott alla, det ska jag göra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0