Hej hopp!

Hemma från jobbet. Har slängt i mig lite yoghurt och hoppat i träningskläderna, snart bär det av mot Friskis! (Typ tio minuters gångavstånd från mormors lägenhet här, skönt!) Sov här ändå söndag till måndag, och då med bästa Essi som nattsällskap. Mys! Satt och snackade om allt möjligt. Gud vad svårt det ska vara att träffas tillräckligt ofta!

Igår efter jobbet åkte jag dock inte hit utan till Karlaplan och tillbringade natten där tillsammans med Rebecca och Josse. Åt supergod middag och hade det bara bra! Nu inatt tror jag att jag ska våga sova här ensam, haha. Kommer säkert vara rädd och dra täcket över huvudet, men värre än så blir det väl inte?

Friskis var det! Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design
RSS 2.0