Jobbigt värre

Började ju jobba i tisdags, och nu är det bara att köra på veckan ut. Lite segt att inte veta vilken dag som blir nästa lediga, förhoppningsvis någon dag i början av nästa vecka i alla fall. Men det är kul på jobbet, det är ju huvudsaken. Händer mycket nya grejer så det är skoj! Ska verkligen försöka bli bättre på att skriva i bloggen, men har jobbade till stängning i tisdags och då är jag inte hemma förns niotiden på kvällen. Och igår när jag slutade 18 tog jag såklart min chans sticka iväg till Friskis för att köra step. Sen så somnar jag gott i sängen på kvällen, så inget skrivande orkas med. Idag känner jag mig dock inte alltför trött! Ska ta och äta någon middag, ta en dusch och sen hoppa ner i sängen. Imorgon är det jobb 9:50-20:10. Puss hej!

Fick föresten jättefina blommor budade till jobbet i tisdags från mitt hjärta ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0