Slutet på veckan

Segt det har varit att jobba i helgen, har inte alls haft bra siffror men med tanke på att vi bara var tre i butiken igår så känns det som att vi gjorde det bästa av situationen ändå. Idag, när vi var en till, hade jag dock hoppats på att det skulle gå bättre, vilket det inte helt känns som att det gjorde. Får kolla imorgon då den nya arbetsveckan startar. Men nu börjar jag köra kommunikatörstiderna 8-17 mån-ons, och sen butikstider resten av dagarna. SÅ skönt att sluta 17, då är jag i Huddinge vid 17:30-18:00 och har tid till att gå till Friskis dessa kvällar! Lättnad!

Igår efter jobbet åkte jag direkt hem till Julia där det bjöds på god middag och massor med tjejsnack, det var verkligen sjukt mysigt! Ville inte åka därifrån men tillslut kändes det dags då jag skulle upp och jobba morgonen därpå såklart. Sov på Kungsholmen vilket var grymt skönt! Lite väl långt att åka från Bromma till Huddinge mitt i natten..

Nu är jag precis hemkommen från ett svettigt (skoja inte) steppass på Friskis. Åh vad jag mår bra! Allt känns faktiskt riktigt riktigt bra nu! Inte för att jag går runt och inte mår bra annars, men det är någon härlig känsla i kroppen som smygit fram den senaste veckan!

Nu blir det en dusch och sen spikmattan. Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0