Söndag och dags för step

Har, som alltid, haft en supermysig helg med min prins när han är hemma. Men det är som alltid lika jobbigt varje gång han åker igen.
Egentligen har det inte hänt något speciellt den här helgen, den har varit lugn med lite shopping, bio, sushi och idag brunch på Primo på Kungsholmen. Så himla mysigt, och är fortfarande sjukt mätt. Känns som jag ätit för typ tre dagar!

Nu är jag hemma i en tom lägenhet, känns lite ensamt faktiskt. Men ska snart iväg till Friskis och köra step, grymt kul! Bor i mormors lägenhet den här veckan då hon är på Kanarieöarna och har det bra. Var och handlade mat för en stund sen så vuxenpoäng till mig  Skönt att komma hemifrån lite ibland, men just nu undrar jag om jag ska ta och sova hemma inatt ändå. Känns inte helt skönt att vara ensam just ikväll. Men får se hur det blir med det.

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design
RSS 2.0