Tillbaka!

Tillbaka på blogg.se för att försöka göra ett nytt försök med bloggningen. Myshowroom går ju knappt att logga in på vissa gånger, så det var ju inte så roligt. Men i alla fall! Håller på att försöka fixa till den här bloggen lite, ny design och sådant, så just nu ser den ju lite sådär ut. Men det kommer!

Har haft en supermysig helg tillsammans med J som varit i Sthlm, och igår efter vi sagt hejdå och han åkte upp mot norr igen tog jag tåget in till stan och en lägenhet på Kungsholmen. Mys med Rebecca, Josse och Denise. Helt okej söndag! Kollade på premiären av "Kontoret", drack vin, pratade om vad som händer och bara hade det bra! Det blev ganska sent tillslut så något som var grymt bra var att J´s lägenhet bara låg runt hörnet till denna och att jag fick gå och sova där, istället för att åka hem till Huddinge.
Hade dessutom nära till skolan idag då jag åkte dit för att skriva en sista tenta innan jag helt hoppat av GIH kan man väl säga. Gick väl sådär på tentan i och för sig, men nu vill jag bara lämna den delen av mitt liv bakom mig och gå vidare. Imorgon börjar jag jobba heltid på Intersport igen. Har fått en tjänst som konfektionsansvarig och dekoratör, så jag vill bara sätta igång och jobba. Ska bli så sjukt kul, även om det garanterat kommer bli en utmaning.
.
Då jag känt mig lite seg den senaste veckan med halsont och förkylning hade jag tänkt att vila från träningen även idag då jag inte känner mig helt hundra än. Dock hade jag tänkt börja lite lätt med ett aerobicspass imorgon kväll, men nu blir det jobb 9:50-20:10. Även om det ska bli så kul att börja jobba så suger det ärligt talat att jag inte kommer kunna gå på alla pass jag brukar gå på. Har dock inte sett mitt nya schema än så jag hoppas att det finns möjlighet att hinna iväg till Friskis ett par kvällar i veckan i alla fall. Det löser sig helt enkelt! Positivt är ju att det blir vår snart så att man kan gå ut och springa på kvällarna även om det är mörkt!
.
Ska ta och avsluta min bok här och hitta på något annat. Men nu är det alltså här på blogg.se som ni hittar mig framöver. Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0