Söndag och inget jobb imorgon!!

Jobbade sista dagen på tre veckor i fredags. Så nu är det semester, underbart!! Har haft en superhelg tillsammans med vänner och pojkvän. Grillkväll i fredags hos Lina, igår på dagen hyrde jag, J, hans syster och hennes pojkvän en liten båt ute vid Sundby och åkte ut och fiskade. Mysigt! Blev även grillning denna kväll, sedan kvällsdopp i Gömmaren och sist film. Riktigt skön dag!

Idag har väl vädret varit sådär, men jag och J cyklade i alla fall ut till stallet för att titta till Samba. Blev 2,4 mil så det känns bra! Inte så van att cykla så fort och intensivt men jag gör mitt bästa, och kul är det!
Bra helg helt enkelt. Och det bästa är att den inte är slut än!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0