Onsdag

Gud vilken lång dag det var igår. Uppstigning 4:45 och då var det dags för inventering på jobbet fram till 16:30. Åkte direkt hem till barnen jag brukade vara barnvakt åt förut. Plockade upp alla tre och åkte ut till stallet där vi var ett tag. Mamma var redan där så allting var typ klart. Barnen borstade och skötte om Samba medan jag och mamma tränade lite med Modezza. Bla gå lite i stallgången, sätta på grimma och borsta på benen där hon kan kicka till lite ibland (kittlig?). Gick iaf jättebra tycker jag. Önskar jag kunde vara i stallet mera. Har inte fått se henne vara ute i hagen än ens en gång. Bara acceptera att det är så när man jobbar inom handels.. 
 
Efter den ganska korta stallvistelsen åkte vi hem jag och de tre som trollen och läste läxor, gjorde rent hästskor dom fått med sig hem och lite tv-tittande innan sängdags och mamman kom hem vid 21. Åkte hem och tog en varm dusch efter den långa dagen och däckade så gott i sängen. 
 
Skönt att börja 12 idag! Känner mig lite utvilad. Har precis gjort lite proteinpannkakor till lunch sen. Ikväll åker jag nog hem till J och sover där. Även om han jobbar natt på stationen och kommer hem imorgon bitti. Skulle dock kännas mysigt om han kom in där på morgonen och kröp ner bredvid i sängen. Mys ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0