Dag 3

Det känns som att jag bara tjatar om hur roligt det är. Men det är så roligt! Dagarna är så fullt laddade med grundettor, block, åttor, komplexa åttor och allt vad det är! Haha.
Idag har vi gått in lite mer på ledarskapet en del. Vi blev filmade och fick se detta nu på sista "lektionen" efter middagen. Är inte alls så hemskt att se sig själv som jag trodde, man vänjer sig fort! Fick höra idag att jag växt otroligt de här dagarna som varit, och det känns verkligen. Känns så bra! Hade nästan som ett litet utvecklingssamtal fast i grupp vilket var jättebra nu när drygt halva kursen gått. Då fick man lite bekräftat saker som man själv känner osv. Har sugit åt mig allt som sagts och gjorts som en svamp de senaste dagarna, och nu känns det som att pusselbitarna börjar falla på plats och att man kan börja använda allt detta. Känns mer och mer logiskt för varje övning vi gör.
 
 
Nu är jag hemma på herrgården iaf. Blev en tidig dag idag, hemma redan 20:30. Imorgon väntar en ny spännande dag! Puss hej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0