Storstädning på jobbet

Vi har haft storstädning på jobbet igår och idag. Hyrde in en container till idag för att slänga massor med saker. Jag körde hela dagen inne på lagret igår och städade mitt inredningslager, det var verkligen kaos. Nu har jag slängt stora störtkorgar som är så sjukt gamla (och fula, men vi får stå ut med ett par av dom ett tag till), en del inredning, ställ för vikter mm som bara stått och samlat damm och gjort det omöjligt att röra sig inne på lagret. Man kunde inte ens öppna dörren en tredjedel in till inredningslagret innan städningen! Men nu är det såååå fint. Har tom skrivit små lappar så alla ska ha lätt att hitta/lägga tillbaka saker som använts. 
 
Idag började jag dagen med ett bk-möte i Bromma kl 8:00. Sov hos fina Julia i Åkeshov för att det inte skulle ta sjuttioelva timmar för mig att åka från Huddinge bort dit. Så himla snällt! Hade en supermysig kväll igår med sushi, Ben & Jerry´s och te (som jag bestämt mig för att lära mig dricka haha). Tog sedan 1 h och 40 min för mig att åka till min butik efter mötet. Helt galet, men blev ju buss, tvärbana, tunnelbana och buss igen. Nu ska jag sova, så himla trött. Imorgon är det jobb 10-20 som gäller. Puss och godnatt! 
 
Innan..
Innan..
Och efter  
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad fint du gör :)

2012-10-05 @ 15:10:49
URL: http://Vilsenigavle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0