Fitnessfighten

Börjar tröttna lite på Fitnessfighten faktiskt haha.. Har ätit pasta på Primo idag, och nu äter jag lite godis hehe. Men jaja, värre saker har hänt! Nu imorgon ska jag fortsätta som vanligt igen, mäta upp maten och äta frukt och grejer. Wiho liksom. 
 
Var iaf supermysigt att träffa Johanna och snacka massa som vi missat. Efter gick vi hem till henne ett tag och fortsatte pratet. Hon tog fram ett gammalt kuvert där hon sparat massa teckningar som jag gjorde till henne när jag var liten, haha så himla kul att se! Hon är ju ett par år äldre, 3 närmare bestämt, så har alltid sett henne lite som en storasyster. Fina vän 
 
Att mina föräldrar inte uppmuntrade mitt konstnärliga sinne mer  "Till Johanna från Mikaela, 960313"
 
Gjorde även små hängmattor som Johanna fick ett helt gäng av, haha.

 
När klockan närmade sig åtta drog jag till Friskis för att köra step, lika kul som vanligt! Trött i kroppen så känns bra att krypa ner under täcket om en stund. Har varit inne och kompletterat min kursbokning från Friskis vilket man var tvungen att göra innan ett visst datum. Gud vad jag längtar till utbildningen! Ska bo med en tjej jag träffat nu på Friskis i Huddinge som ska bli jympaledare, så det känns jättekul! 
 
Nej sängen var det nu. Puss och godnatt! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0