Hej kom och hjälp mig

Jag vill ha godis. Jag vill ha en stor fet B&J´s och en Maraboukaka (ljuuuus choklad). VILL HA!!! 
Åh vad suget kom. Och hemma hos mormor fanns det både glass och choklad, men så söt hon är så sa hon att jag inte fick ta när jag berättat om Fitnessfighten. Haha. Självklart la hon till ett litet "Men det är klart du FÅR ta om du vill.." Har ätit både Kesella, keso och fil nu för få bort det här suget. Känner mig väldigt mätt vilket kanske inte var så bra.. Men samtidigt har jag varken ätit nån ordentlig lunch eller middag idag, så att jag låg på ännu mera underskott på kalorier än vanligt kanske bidrog till mitt ENORMA sug nu?
 
Nu är det "bara" 18 dagar kvar. Och jag ska klara det här, men när dom 18 dagarna har gått ska jag unna mig något riktigt riktigt gott. Ska börja tänka ut redan nu vad jag vill ha, haha 

Kommentarer
Postat av: Mimmi

KÄÄMPA!! Vi är så grymma :D :D

2012-09-12 @ 22:39:09
Postat av: Mikaela

Jaaa :D <3

2012-09-13 @ 22:27:02
URL: http://mikaelamedmera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0